fredag 11. november 2011

Julegaver???det kommer nye varer nesten hver dag med utrolig gode priser.

Jeg tenker at siden min nettside er inaktiv, kunne jeg presentere her noen av produktene som kunne gis som julegaver? 
Tibudet finnes ikke på www.babyalpakka.no,

Barneklær
Heldress med lange ermer laget av 80/20% babyalpakka/silke. Produsert i Peru. Den har trykkknapper i front og mellom bena (størrelser 2 -6 år har ikke knapper mellom bena). Den passer godt til hverdags og er super som mellomlag under vinterdress eller regntøy.

Dette plagget passer godt også for å bruke på pyjamasen hvis det blir veldig kaldt om natten. Den er en tykk strikket heldress i nydelig mønster.
 

Farger: Light camel og ivory.

Vanligpris: 799 kroner
Tilbudpris: 499 kroner. 

Vi har to heldresser i farge Light blue i str. 2-3 år, 3-4 år (den har knapper istedet for trykknapper) 




Kåpe laget i 100% babyalpakka

Tykk kåpe str. 1 år til 6 år.Laget av 100% babyalpakka.Hånd finish
Denne fasjonable cardigan har en myk struktur og et flott utseende!. Den er laget av 100% babyalpakka. Produsert i Peru. Cardigan har knapper i front.
Perfekt til bruk i barnehagen, men pen nok til å kunne brukes i festlige anledninger. 
Lett å ta på over en trøye eller perfekt også som eneste ytterstelag.

Farger: Mørke blå, rød og rosa.
Vanligpris: 899 kr.
Tilbudpris: 499 kr.





1 kommentar:

  1. Tilbud varer til jeg er ferdig med min nettside...det vil si, hele november!...skynd deg :-)

    SvarSlett