onsdag 16. november 2011

Min første egen design kjole....yupi!!!

Ideen bak kjolen kom etter mitt siste svangerskap. Jeg vet ikke om de fleste vil være enig med meg, men jeg føler at jeg ikke har mange ekstra kilo rundt hele kroppen. Det er særlig i magen og hoftene alt er konsentrert. Derfor denne kjolen var designet for å "gjemme" disse områdene.

Kjolen er en blanding av en A-line og en Empire Waist kjole. Det betyr at midje linje er hevet over den naturlige midjelinje, så høyt som rett under bysten. Samtidig har kjolen en silhuett som er smalere øverst, fakling forsiktig bredere mot bunnen og dermed ligner på bokstaven A. Fungerer godt på slanke-on-top, og kjolen skaper illusjonen av lengde og kamuflerer en bunn-tung figur eller tykk midje.
I tillegg etter 3 svangerskap følte jeg at puppene var ikke på plass noe lenger. Da ville jeg ha en kjole som kunne holde ”sakene” på plass. Dermed har kjolen et bredt bånd i underkant av brystene som gir god støtte og fungerer som en push-up.
Men nå må jeg stoppe å snakke, jeg kunne skrive 1000 ord om detaljene, men best at dere ser selv bildene og, som sagt før, gode og "onde" tilbakemeldinger er velkommen.
Før jeg glemmer det. Merete, mor til 3 barn, bruker str. 38 - 40 :-)



1 kommentar: